Հաճախորդի Իրավունքներ
Հարգելի Հաճախորդ,
Դուք իրավունք ունեք ստանալու «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ վերաբերյալ հետևյալ տեղեկատվությունը.
«Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ հոդվածի 3-րդ մասով, 43-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված տեղեկատվության պատճենները, ինչպես նաև «Արժեթղթերի շուկայի մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 16-րդ, 120-րդ հոդվածներով, 126-րդ հոդվածի 1-ին մասով սահմանված տեղեկությունները:
Կազմակերպությունը տեղեկատվությունը տրամադրում է գրավոր դիմումը ստանալուց 5 (հինգ) աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Գրավոր դիմումը կարող է ներկայացվել հետևյալ ձևերով
- առձեռն` Գլխամասային գրասենյակում կամ ցանկացած մասնաճյուղում (մասնաճյուղային ցանցին կարող եք ծանոթանալ «Մասնաճյուղեր» բաժնում),
- էլեկտրոնային հասցեով` agrocredit@card.am
- փոստով` «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ, ք. Երևան, Ազատության 1/23 հասցեով:
Տեղեկացնում ենք նաև , որ Հաճախորդների կողմից Կազմակերպությանն ներկայացված դիմումների, բողոքների, դժգոհությունների, առաջարկությունների ընդունման, դրանց քննության և քննության արդյունքում ձևավորված պատասխանը հաճախորդներին տրամադրելու գործընթացը կարգավորվում է «Հաճախորդների բողոքների ընդունման և քննության» կարգով, որը կարող եք գտնել ստորև ներկայացված Լրացուցիչ փաստաթղթեր մասում։
Գրավոր դիմումը կարող է ներկայացվել հետևյալ ձևերով՝
- առձեռն` Գլխամասային գրասենյակում կամ ցանկացած մասնաճյուղում (մասնաճյուղային ցանցին կարող եք ծանոթանալ «Մասնաճյուղեր» բաժնում),
- էլեկտրոնային հասցեով` agrocredit@card.am
- փոստով` «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ, ք. Երևան, Ազատության 1/23 հասցեով: